2. 4. 2017

Jaro začalo, to se to běhá, jen ty termíny kolidují...

Poslední měsíc jsem nic nepsal. Vlastně nebylo co. Běhám, nic zajímavého se nedělo. To nejlepší je asi počasí. Konečně je vidět do osmi, takže se dá běhat i odpoledne bez čelovky. Za březen se mi tak podařilo naběhat 165 kilometrů, na dosavadní časové zaneprázdnění je to pěkný výkon, i když si říkám, že odteď bych se rád držel zase ke dvěma stovkám.

Začínají se blížit první termíny závodů. A už první konflikty. Tak především chci zase běžet Nymburský půlmaraton. Byl to můj první běžecký závod, takže bych si ho chtěl "tradičně" dát znovu. Jenže je ve stejnou dobu, jako Lázeňský běh v Toušni, který jsem chtěl dát s dětma. No, asi zůstanu u toho Nymburku.

No a pak v květnu mám běh kolem Mácháče, je to šedesátka. Rád bych z toho uběhl alespoň ten maraton, ale samozřejmě mám určité pochybnosti. Zrovna v tuhle chvíli je to rok, co jsem si dal poprvé třicítku při Polabském uprchlíkovi, takže na to jdu asi nějak zhurta. Samozřejmě jsem připraven to vzdát uprostřed běhu, když se mi bude jevit, že to přetahuju.

Hloupé ovšem je, že ten samý den je i čtvrtka v Brandýse, kterou bych si rád dal. Ovšem dát si jeden den první ultra a hned odpoledne čtvrtku v ostrém tempu, to i mně přijde poněkud ambiciozní plán, takže se bojím, že letos to s Brandýským městským během nevyjde. Škoda přeškoda.

No a protože mám narozeniny 26.8., dostal jsem k narozeninám předem dárek, zaběhnout si v Harrachově EPO Trail Maniacs, 50 km s převýšením 2500 metrů. Mírně se mi zdá, že to Jakub trochu s dárkem přehnal, ale zase: proč to nezkusit, když už jsem dárek dostal. Určitě to bude v pohodě, rovinka, kus dojedu autobusem a tak ... :D

Abych representoval, ukořistil jsem v práci firemní tunel na krk/hlavu: vydává se pracovníkům, kteří dají desítku pod padesát, odírám na tom uši, ale dám to ... :)


A jedna nostalgická: vyhodil jsem první boty, co jsem si koupil. NB1210 šly do popelnice, měly za sebou skoro tisícovku a sešláplé byly slušně. Do kategorie "na zahradu" díky menšímu smradu a větší stabilitě se přesouvají Voomera, které ještě nosím do práce na čtvrteční "běžnou poradu" - ty už jsou taky na chodidle prošlapané až na vložky. NB1210 jsem koupil znovu, jen novější model, co se jinak jmenuje, místo Voomera jsem pořídil Asics Cumulus, což  jsou fakt luxusní bačkorky, jen nejsou tak nenápadné. Ve výsledku se mi ukazuje, že na boty naštěstí nejsem tak citlivý a běhám prostě v tom, co mám... 

Tož příjemné jarní běhání!

1 komentář:

  1. A 29/4/17 se běží desítka ve veltruském parku. Dorazíš, ne? I když je to rovinka...

    OdpovědětVymazat

Doporučuju si přečíst:

Placené funkce Runkeeperu a Stravy a jejich přínos pro běhání

Vedli jsme tuhle s Jakubem debatu o tom, jaké softy na běhání používáme a zda mají pro nás hodnotu jejich placené funkce. Leží mi to v hlavě...